Известие

Collapse
No announcement yet.

Предстояща покупка на 166-ца

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Този клапан трябва да го изчистя ли?И как и с какво се чисти?

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
      Хахахаха това ми хареса,защото аз лично съм стоматолог и наистина си прав затова колега.
      Сега за въпросният проблем днес по време на каране се заслушах и при рязко подаване на газ и при рязко отпускане на газта се чува леко скърцане в купето,което ме кара да мисля 4ч е някой тампон на двигател или на скоростите,но ще я видим в събота.
      Друго което незнам имат ли кори под двигателите 166-те?Защото аз моята я купих без такава и ако имат стават ли от всички 166-и или трябва да търся само от JTD?
      Това скърцане може да е от горните носачи, хвани гумата отгоре и я разклати, като гледаш за страничен луфт в тампоните на носача
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
        Този клапан трябва да го изчистя ли?И как и с какво се чисти?
        Ми ако гасне колата нормално меко не изведнъж няма смисал да разглабаш според мен покарай колата месец да я усетиш предполагам че сега си във еуфория малко и искаш да е направиш тип топ за няколко дена
        156 SW 1.9JTD 110ph

        Comment


        • #79
          Противното скрибуцане при гасене поне при моя 136 коньов мотор изчезна чак когато смених два тампона на двигателя, единия от които е големия с алуминиевата конзола от страната на ангренажа. Както разбрах впоследствие, той се сменя при смяна на ремък и ролки, щото разглобяването е доста и така се спестява работа , пък и финикийски знаци. И без това цената на тампоните си беше цифра, а си спомням,че единия го поръчвах и го чаках два дни.
          ...
          155 1,6 TS 16V `96
          166 2,4 JTD `99
          147 1,9 JTDm 8V `07

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Има нещо сбъркано във формулата. Според нея се получава, че наклонът е -3,06%, което е прекалено много. Обикновено наклонът е в границите -1% - -1,5%

            За пореден път разбирам, че човек не трябва да ползва наготово информация от мрежата, без да я подложи на проверка.

            И така ето малко по-достоверна информация:

            1 - трябва да разберете предписания за вашия автомобил % на наклона.

            2 - когато е известен въпросния %, го замествате във формулата:

            h = (100.H - %.L)/100

            Където:
            h,H и L са означените на скицата разстояния.
            % e предписания наклон.

            Пример:

            нека:

            H = 0,5 m
            L = 10 m
            % = 1

            >> h = 0,4 m
            Колеги регулирах фаровете по схемата и станаха парфекти, обаче се получи нещо страно. Там където свършва снопа на светлините зад него се появи на около 2м нещо като продължение на светлините но по слаби. Все едно светлината е разделена на две. Като вдигна фаровете тези линии се сливат ама фаровете бият високо. Някакви идеи.
            Алфа 166 JTD 136к.с + чип

            Comment


            • #81
              Гасне си нормално и няма проблем с това.
              Колега я разкажи повече за тези тампони,единият разбрах че е до ангренажа,а другия къде се намира?Защото аз въпросното скрибуцане го чувам някаде под радиаторите,но утре ще я прегледаме основно.

              Comment


              • #82
                Един до алтернатора,един под пистовия и един на кутията.По-добре да не ти се налага да ги сменяш щото цената......приятна
                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                Comment


                • #83
                  Още инфо за моята красавица,въпросното присвирване се оказа от аспуха и вече всичко е О.К.
                  Както бе6ш казал колегата малко по нагоре в темата май наистина съединителя си отива,защото вчера по магистралата(Хемус) при включване на темпомата и при увеличаване на скороста от ръчката се усещат едни вибрации или по скоро претрисане и аз си мисля че е от съединителя.

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от Bobiuzunov Покажи съобщение
                    Още инфо за моята красавица,въпросното присвирване се оказа от аспуха и вече всичко е О.К.
                    Както бе6ш казал колегата малко по нагоре в темата май наистина съединителя си отива,защото вчера по магистралата(Хемус) при включване на темпомата и при увеличаване на скороста от ръчката се усещат едни вибрации или по скоро претрисане и аз си мисля че е от съединителя.
                    Може тогава щом тресе да се окаже маховик
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #85
                      А може и двете!

                      Comment


                      • #86
                        Как да разбера дали и маховика е за смяна,то съединителя е ясно?
                        Друго което ми направи впечатление е че много бавно загрява.Вчера когато тръгнах сутринта си беше доста студено и мина доста време докато отлепи стрелката на температурата.Така ли са дизелите или да купувам и термостат?

                        Comment


                        • #87
                          Загрява за около 10 мин. ако не стига 90 и не си стои там тогава е за термостат, маховика се вижда при смяна на съединителя.
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • #88
                            Може да ти тресе и от вътрешно каре.
                            AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                            Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                            sigpic

                            Comment


                            • #89
                              Точно така,бавно загряват и стрелката не трябва да мърда от 90гр. след това,или ако не стигне 90гр.си и за термостат.А маховика ще се види при смяната на съединителя,дано да не е и за смяна

                              Comment


                              • #90
                                Да и аз си помислих вътрешно каре,но там вибрациите са други,а тук по скоро е претрисане но ще видим.
                                Абе значи съм и за термостат,както казах по горе вчера сутрин когато тръгнах досдигна 60 градуса можеби след 15км. извънградско каране.Иначе стига 90 градуса градско,а извън града държи 70 градуса и при спускане по продължителни наклони изтива още.

                                Comment

                                Working...
                                X